مشق عشق

عاشقانه.عارفانه

مشق عشق

عاشقانه.عارفانه

مشق عشق

منت خدای را عز و جل
که طاعتش موجب قربت است و
به شکراندرش مزید نعمت.
هر نفسی که فرو می رود ممد حیات است و
چون برآید مفرح ذات.
پس در هر نفسی دو نعمت موجود است و
بر هر نعمت شکری واجب.

عاشقانه هایم

يكشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۰۹ ب.ظ

فریاد سکوتم دنیا را کر کرده...

برای مرگ من همین کافی که بدانم تو چیزی از این صدا نمیشنوی...

برای عشق چیز زیادی لازم نیست...

یک من...

یک تو...

و دو قلب پرتلاطم میخواهد...

فقط همین...

غریبانه نگریستمت وقتی فهمیدم

تو هم مثل بقیه مرا باور نداری...

و من تنها اشتباهم این بود

که باور های تو باورم شده بود ...

من دلم یک من میخواهد یک تو...

و یک آغوش گرم و بوسه ای بر پیشانی ...

و شنیدن صدای نفسهای کسی که قلبش فقط برای من باشد...


 

  • S.sharare .K

نظرات (۲)

عالی بود
پاسخ:
ممنون
ی پا شاعر شده دختر خالم :)))))))
پاسخ:
:)))
بودم فقط رو نکرده بودم!
چشم بصیرت میخواس عزیزم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی