مشق عشق

عاشقانه.عارفانه

مشق عشق

عاشقانه.عارفانه

مشق عشق

منت خدای را عز و جل
که طاعتش موجب قربت است و
به شکراندرش مزید نعمت.
هر نفسی که فرو می رود ممد حیات است و
چون برآید مفرح ذات.
پس در هر نفسی دو نعمت موجود است و
بر هر نعمت شکری واجب.

.....

دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۵۲ ب.ظ

بوی زنانگی ات را به باد نسپار...

مردان شهر به باد میدهند مردانگیشان را...

کاش به جای دلم گلویم تنگ میشد...

هوا نمیرسید و خلاص...

دختری که بشه تک تک اعضای بدنشو سایز بندی کرد مال این مرز و بوم نیست

دختر ایرانی پر نجابته...

این وصله ها بهش نمیچسبه...

از عشق های امروزی داستانی به بلندای شنگول و منگول هم نمیتوان نوشت

چه برسد به شیرین و فرهاد...

کاش باز معلمی بود و انشایی میخواست...

روزگار خود را چگونه میگذرانید؟

تا چند خط برایش دردودل کنم...

ز دنیایی که مردانش ز نامردی عصا از کور می دزدند...

من خوش باور مسکین محبت جست و جو کردم


  • S.sharare .K

نظرات (۳)

سلام . وب خوبی داری.ممنون که سر زدی به وبلاگم
پاسخ:
ممنون
گفت:دوستم داره...
گفتم دوستش ندارم...
این دروغم به اون دروغش در...
شری جونم این وب جدیدمه ب اون یکی حوصله ندارم برسم.ب این بسرخانومی...
mohemdelame.blofa.com
پاسخ:
ضربان قلبم کند شده...
نکند خسته شده ای؟!
میدانی ...ضربان قلب من با احساس تو تنظیم شده...
به من ک بی حس شوی قلبم می ایستد...

نفسمی هستی.چشم.
  • شهید سید ابوالقاسم موسوی دامغانی
  • با سلام
    سالنامه 1393 با کیفیت قابل چاپ در وبگاه رسمی شهید موسوی دامغانی به آدرس
    http://smd1364.blog.ir/
    آماده دانلود می باشد.
    ضمنا بی‌نهایت صلوات جهت سلامتی حضرت حجت بن الحسن سلام الله علیه و 

    شادی ارواح مطهر شهداء ، فراموش نشود.
    یا حق - یا علی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی