مشق عشق

عاشقانه.عارفانه

مشق عشق

عاشقانه.عارفانه

مشق عشق

منت خدای را عز و جل
که طاعتش موجب قربت است و
به شکراندرش مزید نعمت.
هر نفسی که فرو می رود ممد حیات است و
چون برآید مفرح ذات.
پس در هر نفسی دو نعمت موجود است و
بر هر نعمت شکری واجب.

بــــــــرایــــــــ مـــــــــــادر

دوشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۰۶ ب.ظ

امشب بی حوصله ام

خسته ام

داغونم

گلویم پراز بغض است

و این حالم را نسیم خاطراتت بدتر از قبل میکند...

حالم خراب است...

میشود بیایی و مرا در آغوشت بگیری؟!

این شبها مست خاطراتت هستم...

بیا و مرا غرق کن درآغوشت...

بیا و باز هم مثل شبهای کودکی برایم قصه بگو...

بیا و تسکین این قلب خسته ام باش...



  • S.sharare .K

نظرات (۲)

عالیه راستی تو دنیای دخملونه لینکت کردم
پاسخ:
ممنون عزیزم.
دلم تنگه...برای خودم...این همه خندیدم گفتم فکرکردندمن غم ندارم..خستم...کمی دلم میخواهدخودم باشم...بدون خنده..یک عالمه بغض..نگاه خیس..دلی شکسته...خسته ازاعتماد...خسته ازهمه..خسته ازهمه...دلم میخوادیه کم خودم باشم..بفهمن که منم درددارم...نبایدهمیشه خندون باشم..نبایدهمیشه من مرهم کسی باشم..وقتی که غمگینم حس خندیدن نیست...نگن اخلاقشونشون داد...من فقط دلم کمی سکوت میخوادویه شونه واسه گریه کردن وسرگذاشتن...چیززیادی نیست...امانیست...
پاسخ:
عالــــــــــــی بـــــــــود عزیـــــــــزمــــــــ ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی