مشق عشق

عاشقانه.عارفانه

مشق عشق

عاشقانه.عارفانه

مشق عشق

منت خدای را عز و جل
که طاعتش موجب قربت است و
به شکراندرش مزید نعمت.
هر نفسی که فرو می رود ممد حیات است و
چون برآید مفرح ذات.
پس در هر نفسی دو نعمت موجود است و
بر هر نعمت شکری واجب.

من دخترم...

شنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۱۲ ق.ظ



دلم گریه میخواهد امشب....
گریه ای از جنس نم نم باران....
آرام
بیصدا
و پیوسته...
مرا در آغوشت بگیر...
خسته ام از این آغوشهای هوس آلود...
خسته ام از این نگاه های کثیف...
خدایا
من
دخترم...
از جنس بلور
زلالتر از آب
روان تر از هر جویباری
استوارتر از کوه
فروزنده تر از خورشید
ولی نامردهایی از جنس سنگ
از جنس تاریکی
مرا از من گرفتند...
تو را از من گرفتند...
خدایا
کمکم کن
دستانم را بگیر
تا برگردم ب خودم
تا برگردم به تو
خدایا تنهایم نگذار

  • S.sharare .K

نظرات (۵)

زیباوحرف حق شری من.....
پاسخ:
ممنون هستی جونم:)
لاااااااااایک
پاسخ:
فداااات خواهر جونم:))
  • تسنیمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه
  • لیلی نام تمام دختران زمین است؛ نام دیگر انسان .

    خدا گفت :

    به دنیایتان می آورم تا عاشق شوید. آزمونتان تنها همین است: عشق. و هر که عاشق‏تر آمد،

    نزدیکتر است. پس نزدیکتر آیید، نزدیکتر. عشق، کمند من است. کمندی که شما را پیش من

    می آورد. کمندم را بگیرید .

    و لیلی کمند خدا را گرفت...

    پاسخ:
    متن قشنگی بود...
    ممنون....
    دختر باید زلال باشه
    مث اب چشمه ...
    تا پاکی دنیا توی چهرش روح رو زنده کنه ..
    دختر باید تاج سر باشه ...
    پاسخ:
    عالی بود داداش...
    ممنون...:)))
  • فانوس جزیره ...
  • سلام علیکم
    عاقبتتون بخیر
    پاسخ:
    سلام.ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی