مشق عشق

عاشقانه.عارفانه

مشق عشق

عاشقانه.عارفانه

مشق عشق

منت خدای را عز و جل
که طاعتش موجب قربت است و
به شکراندرش مزید نعمت.
هر نفسی که فرو می رود ممد حیات است و
چون برآید مفرح ذات.
پس در هر نفسی دو نعمت موجود است و
بر هر نعمت شکری واجب.

خدا...

جمعه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۱۲ ب.ظ
قربون خدای بزرگم برم که اگه خطا کنم
نهایت قهرش بین دو اذانه
دوباره صدام میکنه ، خدا عشق است . . .
چه احساس خوبیه وقتی می شنویم کسی می گوید : مواظب خودت باش........ 
اما خیلی بهتر از اون اینه که می شنویم کسی می گوید : خودم همیشه مواظبتم ....! 
ممنونم خدا جونم.....
پروردگارا . . .
مهارت مراقبت از آنچه را که به ما بخشیده ای
در قلبمان بکار زیرا 
ما در از دست دادن استاد شده ایم . . .
خدایا تو میدانی آنچه را که من نمیدانم
در دانستن تو آرامشیست و در ندانستن من تلاطمها
تو خود با آرامشت تلاطمم را آرام ساز . . .



  • S.sharare .K

نظرات (۳)

گاااااااااد
پاسخ:
کیم کیم؟؟؟!!!
:)))
خیلی قشنگ بیود

قربون خدای بزرگم برم که اگه خطا کنم
نهایت قهرش بین دو اذانه
دوباره صدام میکنه ، خدا عشق است . . .

خدا واقعا عشقه ...
پاسخ:
آره واقعا....
ممنون از نظرت داداش
  • فانوس جزیره ...
  • جانم فدای امام هادی علیه السلام ...


    سلام علیکم
    التماس دعا / عاقبتتون بخیر
    پاسخ:
    سلام.ممنون ازنظرتون.بازم سربزنید.
    محتاج دعاییم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی